Matt is, metál is is! Sleek: Matte Me Metallic Lip Cream

Hey Queens!

Ideje a lényegi történésnek! A Black Friday őrülete engem is hatalmába kerített, bármily sebesen menekültem is előle. (Bocsánat a késésért, próbálkoztam varázsolni a bloggal mindeddig. Elhittem, hogy informatikus vagyok, tévedtem. Akartam némi tartalomjegyzéket csinálni ide előre, hogy rögtön a lényegi részre sodorjon Téged egy link, ám ez nem sikerült... így Kedveském, tekerj lejjebb, ha kizárólag a rúzs érdekel!)  Online volt már példa az akciók széles tárháza kínálta örömökre, az élő shoppingolós, nyomulós tömegjelenetekért azonban én sem rajongok. Sőt... Az üzletek tömve, némelyik úgy fest egy-egy vásárlókból álló rohamosztag után, mint egy háborús övezet, a polcok félig meddig kifosztva, a termékek rossz helyre vannak visszapakolva, hát kinek kell mindez?

Történt azonban idén, hogy Kaposváron sétafikálva belebotlottam az unokanővérembe. Unokanővér éppen dolgozni rohant. Unokanővér egy Müllerben dolgozik, és akkor mindent elmondtam. A kötelező "Mizujs veled?" után rögtön a Black Friday akcióikról kezdett beszélni, én pedig, mint ló a gödörbe. Nem volt visszaút. Beszippantott a hatalmas kínálat, a színek és mint egy fél órán át tartó orgazmus, kavarogtam a sorok között és csak telt a kosár. A végére lecsitultam és beláttam, hogy mire is van igazán szükségem a tele kosárból. Pontosabban a pénztárcám látta be. Nem engedett felesleges dolgokat vásárolni, pedig tudhatná, hogy az mennyire boldoggá tesz engem. A kis piszok...

Matte me Metallic, Platinised Plum:
2245 Forint
Ám most térjünk is a lényegre. Egy Essence paletta és a Fit Me! korrektor újravásárlása mellett, természetesen útba ejtettem a Sleek állványt is. Tudni kell, hogy nekem a Sleek egy szívszerelmem, ugyanis ezzel a márkával indultam, tőlük voltak az első palettáim, tőlük rendeltem először online, így hát megmaradtunk mi egymásnak, ha jó, ha nem. Mindenképp szentelek majd egy posztot, videót a mi kis kapcsolatunknak. Ezúttal célirányosan a Matte Me Metallic Lip Cream-re vadásztam. Szerencsére rögtön ez a kollekció pattant a szemem elé, így nem kellett akarva akaratlanul legeltetnem a szemeimet az állványon. A Platinised Plum árnyalattal már szemeztem előzőleg, így egyértelmű volt: jön velem haza. Gyorsan tovább is álltam, mert már siettetett a pénztárcám.
Otthon nem úgy készültem, hogy sminkelek, ugyanis Pécsett hagytam mindenemet, az égegyadta világon semmi nem volt nálam. De hát nekem muszáj látnom, egyesülnünk kell! Kezdődhetett a swatchparty. Felkerült a kezemre, és ott maradt. Csak néztem és néztem és néztem... ott csücsült a hüvelyk és mutatóujjam között. Rá rápillantottam és mosolyogtam. Majd fürödtem és megint visszakentem. Kellett az életembe. Gyönyörű volt, bársonyosan vad.

Másnap azonban jöhetett az éles bevetés. Fellépés híján szabad volt a gazda, lehetett bulikázni. Némi ruhavásárlás után elkapott a hév, így gondoltam alkotok valamit a fejemre is, aminek kötelező kelléke volt a Platinised Plum. Szerelembe esésem első oka még előző napról, a biztonságos csomagolás volt. Nem kellett félnem attól, hogy valaki nem találta meg a tester-t a boltban... Meg is szaglásztam, kellemes volt. Majd pedig felkentem a drágát. Gyönyörködtem, gyönyörködtem, mire megszáradt egy szempillantás alatt. Ez nekem csak azért negatív, mert vékonyka ajkaimon szeretek egy cseppet nagyítani, vastagítani, ami viszont pepecseléssel jár. Na, most pepecselni nem maradt időm. Viszont, ha Te is úgy működsz, mint én, akkor erre fel lehetsz készülve. Én ugyanis folyamatosan kívánságlistát vezetek a telefonomban azokról a termékekről, amelyeket beszeretnék szerezni. Ezeket általában videókból, Instagram posztokból szúrom ki magamnak, majd utánuk nézek például tesztvideókban. Erről a termékről olvastam is és láttam is, hogy nagyon gyorsan szárad és száradás után nem igen korrigálható. Sebaj, elbíbelődtem vele, szép lett, jó lett. Két rétegben kellett felvigyem, de erre is fel voltam készülve. Highlight-nak az Essence Metal Shock kollekciójából az arany színű krémes rúzst használtam. Így igazán karácsonyba borult a szám. Olyan volt, mint egy hamvas szilvatea egy aranyfényű tálcán kínálva. Azonban az első válasz a Páromtól érkezett, aki tájékoztatott afelől, hogy ragadok. Ízlelgetve a dolgokat, én is éreztem, hogy leginkább a szám közepe ragad egy cseppet. Már azt hittem, hogy ez csorbítani fogja a kapcsolatomat a Sleek-el, mikor rájöttem, hogy a szám belső részén már az Essence termék van. Ő volt a ludas. Miután újrakentem, már csak a folyékony rúzsomat használtam és megszűnt a probléma. Gyönyörű metál ragyogást eredményezett, masszív, magabiztos megjelenést biztosított. Majd átbuliztam egy éjszakát sértetlen szájjal. Ittam, ettem, csókolóztam. Pöpecül bírta a megpróbáltatásokat. Összességében ez a randevú is erősítette a szerelmünket. 

A Sleek boncolgatós poszttal pedig hamarost jelentkezek. Addig is csók és könny! 

Megjegyzések