Sminkelhetek?!

Hey Queens!

Nos, ezúttal kissé komolyabbra venném azt a bizonyos figurát. Szerény hazámban ismét sikerült kirobbantanom a pestist, felülírni minden Istenek által írt törvényt, semmibe venni a konzervatív értékrendet. Senki sem tudja azóta, hogy "hány gyermeket sikerült megállítanom a fejlődésben" azzal, hogy egy 79 000+ főt számláló sminkes csoportba posztoltam egy alkalmi sminkemet és véleményt kértem róla, ahogy azt tenni szokta arrafelé a nép... Ám hogyan is történt mindaz, ami történt?

Tudom, hogy "sérelmemet" nem neked kell firtatnom, aki követsz engem. Nem is a hálás közönségemnek. Nem nekik, akik mindig megtisztelnek a figyelmükkel. Nem a szeretetteljes Embereknek. Nektek csupán egy rege e poszt.

Átlagos, de dolgos este volt. Egy sminkversenyre készülve színeket, palettákat válogattam a készülő műhöz. Kísérletezgettem a boszorkánykonyhában, mikor rájöttem, hogy ez egy egyel nagyobb falat és energiáim nem érnek fel a feladathoz. Pepecselős lett volna, elnapoltam a programot. Ám ne legyen felesleges a kialakult kupleráj, úgy gondoltam alkotok valami lazát, legfeljebb lesz pár posztom a közösségi médiafelületekre. Mivel eddig leginkább a színpadi sminkben merültem el, nekem a hétköznapi smink készítése jelenti a határaim feszegetését. Képtelen vagyok minimalizálni a dolgokat. Amit én el tudok képzelni utcai sminkként, az sokaknak az alkalmi smink fogalmán is áthág. Oké, túlzó vagyok ez ügyben. Sebaj, nekem tetszik!

Az aznapi végeredmény
Nos, a hibáimmal tisztában voltam a feltöltés pillanatában. A szemöldököm hegye nem a tusvonalam felé fut, ami egyéb iránt túlságosan lent van. Nem követi az alsó szemhéjam vonalát. Kicsit talán cut crease szerű valami, izé, bármi. Amikor készítettem, nem tudtam, hogy mi a neve ennek a bárminek. A rúzsom szinte könyörgött egy kontúrért... kissé az esti forralt bor is megtépázhatta, de nem mentegetem magamat. Ezen észrevételeimet bele is írtam a posztomba. Ezután buszra szálltam, majd két óra után kerültem ismét internet közelbe, hogy csekkoljam a javaslatokat az alkotásommal kapcsolatban. Kis naiv voltam... Javaslatokként megerősítettek azokban a hibákban, amiket vétettem, de már én is leírtam. Továbbá kaptam néhány "fangirl" hozzászólást, miszerint "ők lány létükre nem tudnak így sminkelni", és a többi és a többi. Aztán vízözön... Mit vízözön? CUNAMI!

Kettőt pislogtam, mire a 200+ kommentet számláló hadakozás már a barokkot feszegette, amikor is a férfiak tűsarkú cipellőben és harisnyában suhantak. A sminkről már régen szó sem volt. Az alpári oda odaböffentgetéseket csak említés szintjén, alfajokként említeném. Volt a "Mi lesz, ha ezt meglátja a gyerekem?" c. komment, az "Ez nem férfias!", a "Hülye buzi!" és a  szörnyülködő értetlenség. Azért az bizalomgerjesztő volt, hogy nekem már nem igen kellett beszállnom, mert voltak akik a védelmemre keltek és követelték az ócsárolók tiltását a csoportból. Egyesek már az adminisztrátorokat húzták volna bitófára, amiért nem figyelik folyamatosan a csoportot, nem követik a kommentháborút, munka és minden egyéb elfoglaltság mellett. Urambocsá, ekkor én is megvédtem az adminokat. A lealjasodott alpári veszekedésbe azonban, ami mindenféle észérvet kímélt, már nem kívántam belefolyni. Eszterházy Péter nagy igazságot mondott ki azzal, hogy "Bizonyos szint fölött, nem süllyedünk bizonyos szint alá.". Nem szeretnék most regélni arról, hogy mennyi mennyi férfi ember van, aki sminkel és ebből él. Remélem ezt nem kell bemutatni... 

Inkább az ügy utózöngéjéről írnék még néhány sort. A negatív, alpári emberek eltűntek. Azóta is láttam több fiút posztolni, de nem tapasztaltam hasonló savazást, mint esetemben. Ennek nagyon örültem. Azonban az, hogy elfogadják ha egy férfi sminkel, még nem azt jelenti, hogy jó véleménnyel lennék a csoportról. Szörnyűnek tartom, hogy valaki értékrendje és önbecsülése efféle online leszólások által romba dől. Rengeteg kezdő, ám annál lelkesebb emberke posztol, melyre egyszerűen nevetséges fejecskével reagálnak a "profik", vagy odaböffentik, hogy szörnyű, röhejes amit csinál. Nem értem mi szükség arra, hogy ily módon leköpjük a másikat. Legtöbben csupán tanácsot szeretnének. Kedvesek és lelkesek. Miért kell lerombolni minden örömét, amit a sminkje elkészítése és végeredménye okoz számára? Sminkeljen bárki, aki szeretne! Vagy csak firkáljon magára akármit! Nincs hétköznapi és extrém viselet! Az a hétköznapi, amiben Te hétköznap megjelensz! Büszke vagyok a színeitekre!

A csoport pedig, ahol mindez megtörtént és megtörténik nap, mint nap, az a "Sminkes cuccok és tanácsok!" nevű Facebook csoport. Játszunk nyílt lapokkal, főleg ha idáig elolvastad a mondókámat. Ám, hogy jóval zárjam a bejegyzést, remek termékeket lehet ott fogni töredék áron!

Megjegyzések

  1. Fel a fejjel, Alex ! <3 Sajnos ma a tudatlanság " a legnagyobb hatalom " !!! Szállj szembe vele, bátran ! Én megosztottam egy posztot az idővonalamon, hátha segít a tudatlanoknak... az elfogadásban ! ! Itt is megosztom Veled ! <3 ; a posztodat + az idővonalamon !!! https://transzblog.blogspot.hu/2015/05/miert-hibas-biologiai-nem-fogalma.html?spref=fb

    VálaszTörlés
  2. Ugyan, Marika Néni! :) Nem vagyok elkeseredve, csupán leírtam a történteket. A kommentháborút egy kellemes fröccs mellett kacagtuk végig a barátaimmal, mert mást nem is lehetett csinálni. :) Köszönöm a cikket, nagyon szuper, rávilágít sokunk énképére! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése