Szívszerelem, Sleek szerelem!

Hey Queens!

A legutóbbi bejegyzésemben már meséltem a Sleek márkához fűződő szerelmes viszonyomról és a Matte Me Metallic rúzsaikról. E posztban pedig ki szeretném bontani nektek ezt a románcot és ismertetni veletek a birtokomban lévő további termékeiket.

Solstice Highlighting Palette: 3980 Forint
Kezdjük is az első randevúnk gyümölcsével, a Solstice Highlighter Palettával. Éppen, hogy ecsetet fogtam a kezembe, mikor is elragadott a highligh-t nyújtotta ragyogás. Van nekem egy extravagáns módban sminkelő Cimborám, akinek fétise a csillogás. Menten hozzá fordultam, aki az elérhető árkategóriából, ár-érték arányban ezt a Sleek palettát ajánlotta . Irány a Müller és veszítsük el a highligter szüzességünket! Meglepődtem, majd megörültem, mikor a kaposvári Müller polcairól én vettem magamhoz az utolsó darabot. A vásárlás után napokig nem mentem nélküle semerre. Szeretőmmé lett és büszkélkedtem vele. A csomagolása hihetetlenül elegáns. Krómozott arany, szinte tükörszerű és mágneszárral van ellátva. A paletta egy krém, egy por és kettő baked por állagú terméket rejt magában, illetve egy apró ecsetet. A bársonyos lila és barackszínnel csodás rosegold hatást tudtam kelteni, ami igazán mutatós volt az akkori hajszínemmel. A pezsgőszínűnek pedig újonnan veszem hasznát, hasonló okból. Igen, elég sűrűn váltogatom a hajszínemet... Őszintén szólva lehet, hogy cseppet elfogult vagyok, de nem tudok rosszat mondani a termékről. Tartós, könnyen kezelhető és eszméletlenül ragyog.

Első palettám sikerén felbuzdulva nyomozati tevékenységbe kezdtem a Makeuplazan. Drag Queen mivoltomból rajongom a színekért, a puccért. Bár színpadon szeretem hozni a szadista metál lady-t, a sminkjeimbe már régóta szerettem volna színt vinni. Ennek okán érthetően estem plátói szerelembe az I Divine: Acid palettával. Érdeklődtem, ám a Müller csak a hétköznapibb színeket tartalmazó palettákat forgalmazza. Acid drágánk pedig kimeríti a karnevál fogalmát. Egy bátor pillanatban megrendeltem hát, és ezúton is ajánlom meleg szívvel mindenkinek a makeuplaza.com oldalát. Nem egyszer mentették meg a show-t azzal, hogy ha aznap 16:00 óráig leadod a rendelésed, másnap már a kezedben is tarthatod a terméket. Éljenek ők! Így is történt, biztonságos bubicsomagolásban átvettem a pakkomat. Kibontva gyönyörű volt, szinte nem mertem hozzáérni. A paletta 4 szatén, 6 matt és 2 fényes színt, továbbá mint minden tizenkettes paletta, egy kétvégű applikátort és egy beépített tükröt tartalmaz. Hazaérve teszteltem is, ami után cseppet csalódtam a pigmentáltságban. Ám ez nem egyedüli probléma volt. A neon színei porzottak, krétapor jellegűek voltak. Azonnal a probléma nyomába eredtem és azt olvastam, hogy egy primer sokat segít az ügyön. Követve az utasításokat, nyertem. Sok apró ecsetvonást igényel az intenzív hatás előidézése, de megéri. Az ég és krómkék illetve az ezüst és fekete eszméletlenül pigmentáltak önmagukban is. Igazán kacér, vagány sminkek készíthetők vele, de szükség van a paletta kiismerésére. Kellemes bratyizást, megéri! Jövő évi fesztiváljaim kötelező kelléke lesz!

i-Divine, Acid Palette: 3350 Forint

Rövid időn belül még három Sleek i Divine palettát szereztem be. Az Ultra Matte Bright, Vintage Romance és az Original palettákat. Mostanság még kinéztem magamnak a Snapshots-ot és az All the fun of the fair-t. Utóbbi limitáltan kapható most, szóval iparkodnom kell, hogy a karjaim közt tudhassam őket. Előző háromról ebben a bekezdésben fogok nektek írni. Az Ultra Matte Bright a mi kis családunkban az Acid kistestvére. Karneváli, matt színeket tartalmaz. Legtöbb színpadi őrületemhez használom ezt a palettát. Változatos, friss és nagyon gyorsan, könnyen használható. A Vintage Romance álmaim őszi palettája. Komor, mégis kellemes melegséggel töltenek el a színei. Én nem igen rajongok a barnás árnyalatokért, számomra az a szín jelenti a szürkét, a semmilyent. Ha szürke, akkor ezüst. Ha pedig barna, akkor bronztól az aranyig. Ez a paletta erre született. Egy darab  matt barna árnyalatot rejt, az összes többi színnek metál, fényes illetve mikroglitteres finish-e van. Az arany és bronz ünnepi eleganciát kölcsönöznek. Végül, de nem utolsó sorban az örök klasszikusról, az Original palettáról írnék néhány sort. Ez az i Divine család egyik legsikeresebb terméke. Nem csodálkozom, hiszen temérdek lehetőséget nyújt. Végigvonultatnám egy kifutón, annyira elegáns, bársonyos, mégis kihívó. Matt, fényes és szatén színjei közül a vaníliaszín highlight-ként is kiváló. A pezsgőtől, a bronzon át az óaranyig, igazi szilveszteri csábítás. A szatén égkék színt emelném még ki. Akár egy bohókás sellő... Összességében elmondhatom ezekről a palettákról, hogy az árukat abszolút megérik, könnyen hozzáférhetőek. Kitűnően pigmentáltak és tartósak, egyszerűen kedvesek a szívemnek, szeretem őket!

i-Divine, Ultra Matte Bright Palette: 3350 Forint
i-Divine, Vintage Romance Palette: 3350 Forint
i-Divine, Original Palette: 3350 Forint

True Colour, Amped: 1980 Forint
Végül, de nem utolsó sorban... de, egy picit igen. Adásvételi csoportban fogtam magamnak rúzspakkot, közte egy Sleek rúzzsal. Így együtt, több más márkájú társával jó vétel volt. Ám őszintén e bejegyzés írása közben jártam utána a Sleek rúzs árának és ezért nem adnék ennyit. Nem rossz, de kentem már jobbat a számra, kevesebb pénzért. E rúzsocska a True Colour kollekcióból való, méghozzá a 781-es Amped árnyalat. Ez egy atom pink, matt szín, E vitaminnal dúsítva. Krémes, egyenletesen eloszlatható.  Ellenálló is, nem kúszik el. Igazából a kiszerelésén kívül nem is igen tudok mibe belekötni. Az olyan kis aprócska, hogy rendszerint elveszik, majd hazatér. Ennyi pénzért... Bár tudom, hogy ez az ár még mindig kutyafüle sok rúzshoz képest. Ám egy egyszerű, az összes márkánál fellelhető pink rúzs olcsóbban is megúszható. Nekem továbbá nem volt elég az egy réteg belőle. Hangsúlyozom, kiválóan működik, de ezt a minőséget olcsóbban is megkapom. (Azért szeretlek, na!)

Szerelmünk végeláthatatlan. Nem nyugszom, míg a kezeim közt nem lesz az összes i-Divine paletta és a többi és a többi. Muhahahhaaa! Biztosan nektek is mesélek még kapcsolatunk mérföldköveiről...

Megjegyzések